Thursday, July 5, 2012

Assalam...

salam nisfu syaaban sume...semoga buku kita kali akan mencatatkan lebih byak kebaikan dari buku kita yang sebelum ni...tibe2 jer aku rjen plak taip blog akhir2 ni...siang tadi aku pose...konon2 pose nisfu syaaban lar...aku dengan confident yer pose dgan xgtaw sape2 y aku pose..ptg td tibe2 kak ipar aku tyer esok nk pose x..pose nisfu syaaban kak ipar aku kte...t'kejut gak aku pasl aku ingt ari ni pose nisfu syaaban tu...rupe yer salah ari lar...abg aku duk gelak gile2 ble taw aku t'clap pose...mse tu jam dah hmpir nak dekat pkul 7...aku pn xboleh nak kte apa takat boleh sengeh jer lar cm kerang yang xbrape nak wangi...pas tu abang aku kesian kot dekat adik bongsu dye ni,dye teman lar aku buka pose kat satu restoren ni skal dengan family dye n kakak aku...abang aku oder mcm semua orang pose padahal aku sorang jer yang pose lpas tu suke2 ati dye jer suruh aku hbiskan semua mkanan tu...huhu kalau gemuk aku pas ni memg slah abg aku..keje duk bagi aku mkan jer dah lar dekat U pn aku pyer boy tu keje bagi aku makan jer...tambah plak dye yang byar...bert aku skang ni dah naik 7kg..bru ni dapat lar kurangkan 3kg tapi skang ni rasa yer dah naik balik...benci lar...huhuhu

tadi sebelum kami keluar nak buka pose, kakak aku cakap kat aku 'dik hang buka ja la posa tu'...huh mentang2 lar aku t'clap kurg asam betol lar dah dekat pkul 7 suruh aku buka pose...huhuhu kesimpulan yang dapat aku buat ari ni, kalau rasa nak pose tu gtaw lar dulu dekat family takot nanti tersalah niat...sekian...



ni gambar google jer...saje jer tunjuk gambar ni...sedap tengok sate tu..rsa mcm nak mkan lagi...nyum nyum..

No comments:

Post a Comment