Thursday, July 26, 2012

alhamdulillah...

Assalam...

selamat petang semua...berapa jam jer lagi nak buka puasa kat sini...cuaca kat sini agak panas...tekak tu memang kering lar...hari ni aku dapat rezup final aku untuk semester ke 6...agak sedih sebab aku trun sikit dari sem lpas...tapi alhamdulillah msih dikira ok rezup aku...aku ambil pure account so memang org kte agak tough jugak (tapi semua belajar tu susah kan).. lecturer aku cakap bdak account ni rezup dye sentiasa menurun tapi rezup aku bentuk U...cuma sem ni jatuh sikit...

kalau nak cakap menyesal memang aku menyesal...aku lepasn matrik yang skor hampir 4flat kat matrik dlu tapi bila aku msuk university aku jadi terlalu enjoy dengan hidup aku...masa tu pula aku tersilap pilih kwan...aku xsalah kan kwan aku tu tapi aku salahkan diri aku sendiri sebab terikut dye...bila aku sedar aku sudah semester k-5..masa tu CGPA aku memg sgt2 hancur...kalau aku jatuh sikit jer lagi memang biasiswa aku akan ditarik...tapi alhamdulillah semester k-5 aku naik sangat2 rezup aku..tapi masalah aku sekarang terlalu penat untuk aku kejar 2nd class upper...untuk 1st kelas aku dah tak mengharap..

untuk kawan2 aku yang baru dapat panggilan universiti..jangan lar jadi macam aku ni...walaupun masa sekolah aku antara best student tapi dekat uniersiti xada makna apa2 pun kalau kita lupa diri...

harap2 aku dapat yang terbaik....















huhu..jeles my boy dapat rezup lagi tggi dari aku...

No comments:

Post a Comment