Wednesday, July 4, 2012

Assalam..

berapa rmai ae y ske ari ujan????kalau aku,aku suka jugak hari hujan pasl sejuk dan sedp tido...wahhhhhh bezyer kalau dapt tdo msa ari hujan...sbelum tido tu pkena dlu teh panas cicah biskut 4 segi tu...biskut 4segi tu aku panggil biskut mayat...aku panggil biskut mayat pasl mak aku yang panggil biskut mayat aku ikut jer lar..aku kan ank yang baik...hahaha tetibe jer...

aku tadi ingt nak g jpj kejap pasl nk tukar dri lesen P k lesen pnuh...kire da hepi lar kan nk g tukar lesen tu...sekali tengah2 aku kuar xsmpai 3 minit hujan turun lebat sangt2...selamat rumah abg aku 10 mint jalan kaki dah smpai..aku kuar ni naik mtor...motor jer lar yang aku ada skang ni tu pn pnjam motor kakak aku...aik tibe2 t'tukar topik...hadoi aku memg mcm ni...bak kte boy aku,aku ni salu lari dari niat sebenr kalau b'cakap 2..huhuhu...da lar mals aku nk cite...ntah hape2 taw aku tulis...apa y aku boleh ckp...aku bash lencun smpai abang aku balek ajak aku g jusco aku tak boleh pegi pasl baju aku sume kat umah kakak aku..bju yang ada bsah kne hujan...rugi tol kalau tak boleh makn  tapau nandos plus pau abg aku...huhuhu...tibe2 xske da ari hujan...


huhuhu...cam tu lar aku basah td...

No comments:

Post a Comment