Saturday, September 29, 2012

setiap ujian tu ada hikmahnya

As salam...

                                     ni aku baru balik dari discussion...agak meletihkan..sem ni paper yang aku ambik tak ada lar seberat sem lepas tapi agak dasyt kelas dia sebab aku dapat lecturer yang agak strict...dalam mggu ni saja banyak pengalamn pahit manis yang aku lalui..tak sangka sem last aku kat U aku ni aku terpaksa lalui semua ni..

                                      hari ahad baru ni group aku kena hentam teruk masa presentation sebab tak capai apa yang lecturer aku tu nak...bayangkan kami dapat task tu dah lama tp guideline nk buat tu kami dapat msa hari ahad petang dan kena present hari rabu..sedangkan hari isnin dan selasa kami still ada kelas dan still ada asgment lain..kami berjaga malam untuk buat semua tu..habis kelas dah berkampung dekat library..tapi lain yang kami present lain plak yang lecturer tanya..lecturer mengharapkan lebih dari tu...kami kena present framework pasl risk..ada 4 framework yang setiap framework tu ada 52 page yang paling sikit...mana lar kami nak ingt semua framework tu...memg sangat2 sadis...tapi betul gak kata my boy nanti masa keje lagi besar dugaan dia..so kami kne terima..memang rasa tak adil tapi tu lar keadaan sebenar bila keje nanti..mgkin lecturer aku saja nak bagi pengalamn tu kat kami bagi kami lebih sedia nak hadapi dunia luar...

                                    balik dari presentation tu kawan2 aku dah menangis...aku plak tahan nangis jer mase tu...my boy ngan Ari (kawan baik my boy+ budak group aku) duk buat lawak bagi kami gelak...kami pegi makn ice cream jap...saje nak release tention...dalam2 gelak2 tu hati masing2 memg susah nak terima apa yang jadi...

                                    malam tu my boy dapat mesej dari budak kelas aku yang lecturer nk jumpa kami..adoyai aku ingt dah stle msalah masa tu tapi entah lar..apa lagi yang kami kena hadapi...esok tu kami jumpa lecturer dan lecturer bagi kami satu lagi peluang untuk kami buat task lain asalkan task yang kami buat tu boleh bagi benefit kat student lain...and now our decision is no more presentation...masing2 dah fobia dan aku sendiri rasa ralat sebab tak dapat membantu sangt..masa present tu aku sampai nk pitam selamt tak tumbg jer lagi...




ni presentation sem lepas..saja letak gambar ni...puan tudung pink tu sangat baik...













semoga hari esok lebih baik...




No comments:

Post a Comment