Monday, September 10, 2012

hari kedua semester 7

As salam...

                       ni hari ke-2 aku kat U aku yang sangat2 indah ni..hahaha poyo jer ayat...hari ni agak ok lar..lecturer pn nmpak ok...just smalam aku stress sangt2..so yang jadi mgsa keadaan pham2 jer lar sape kan...huhuhu...

                         hari ni aku xpuasa...aku gastrik smlam before buka puasa tu..kurma pn aku tak ada...so nak beli kurma dulu baru nak puasa...baru lar aku taw kenapa nabi suruh makan kurma masa buka puasa tu...aku ada dua jer kelas ari ni..pkul 10 sampai pukul 12 dan pkul 12.30 sampai pukul 2...lepas tu aku balik solat dan tidur...bhagia betul hidup...hehehe...hari ni aku makan karipap ayam jer tu pn sebelum msuk kelas yang pkul 12.30 tu...tu pn aku rasa nak muntah..mungkin sebab perut dah msuk angen....dalam pukul 4 memg makin lapar lar perut aku...laz2 ni lar menu aku ari ni...

megi tomyam.....xhabis pun makan...

                           

No comments:

Post a Comment