Monday, September 10, 2012

hari pertama yang memenatkan...

As salam..

              pagi tdi aku dah bermula lar kehidupan aku sebagai pelajar semester 7..hari ni memg hari yang penuh dengan emosi...1st aku letih pegi kels pagi tadi sebab kems barang hari semalam...pagi tu rasa cm xnk pegi tambah2 plak aku bgun awal sebb sahur...jadi makin letih lar badan ni..sampai2 kels tengok kels berkunci siap lampu tutup ag..nama lecturer pn tak ada dalam system...dah jadi cm tu aku pn balek bilik lar sebab kels aku leps tu pukul 12..aku pn ngantuk lagi balik jer lar...

                 masa aku masuk kels pkul 12 tu aku tak check pn sape lecturer aku..sekali sorg lecturer ni masuk...adoyai aku memg tak nak lecturer ni...member2 aku pn dah cakap jangan ambik sebab carry mark rendah...haish..dah nasib bdan..kelas tu ada dua jer yang buka dan dua2 kelas tu dia yang ajar..adoyai..kena usaha gigih betol lar mcm ni...

                     kelas tu habis pukul 2..pukul 2 pn aku ada kels sampai pukul 4..dan kelas ni pn hanya buka dua kelas dan lecturer yang sama yang ajar..yang pling best lecturer ni pn agak strict...masa tu aku dah start rasa cm nak menjerit...nak2 plak my boy stu kels dengan aku dan yang paling best stu group dengan aku...sekarang ni aku hanya rasa nk menangis...aku takot sangat result aku jatuh...aku betol2 takot...this is my final sem..so aku harap aku dapat lah naikkan pointer aku...aku kena kuatkan semangat aku balik...













tadi dalam pukul 6.30 aku dah terlentok dah kat katil..rasa terlalu penat.......

No comments:

Post a Comment