Saturday, September 8, 2012

sangat2 lar letih....

As salam...

              hari ni stor tempat kami simpan barang tu dah buka...tapi cafe xbuka lagi..kira menu makan ari ni mee cap megi...huhuhu..semalam memg sadis betol lar tido pn pkai kain pasg wat jdi cadar...sweater jdi selimut...selamat aku ada stokin so than lar sikit sejuk tu...kat sini cuaca memg tengah sejuk...siang2 pn aku pkai selimut...roommate aku lagi lar kesian sabun mandi,ubat gigi,tuala semua ada kat dalam stor...dia mandi pn lap pkai bju tidur...kira aku lagi bertuah lar dari dia...hahaha...

               bila stor dah buka roommate aku yang awal2 lagi pegi angkut barang...aku yang mse tu duk layan mata lagi..ngantuk malam tdi xboleh tido..sejuk...tapi bila dia ambil mop dan penyapu,rasa kesian plak tgok dia kemas bilik sorg2...aku pn bangun lar pegi mop lantai bilik...dah alang2 bangun tu aku terus jer lar angkut barang2 aku yang kat stor tu..tgn aku ni dah rasa macm ada muscle da...huhuhu...pent semalam pn xhbis lagi...esok dah stat kelas pkul 8pgi...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sangt2 tak ada mood nak pegi kels...

               hm..bilik aku sekarang dah siap kemas tapi ada lagi barng2 dalam stor tu..nanti lar aku ambik..xlarat dah nak angkut barang2 tu...org final sem mkin sikit barang aku plak makin banyak..bak kata roommate aku, bawak balik selai baju tapi beli 4 helai...adoi lar...tadi duk cari oyen...xtaw kat mana dia sekarang...xjumpa pn...belang dan kecik ada tapi oyen sekor jer yang xada...rindu kat oyen...

oyen si mata juling...

No comments:

Post a Comment