Friday, September 7, 2012

permulaan semester 7

As salam...

            hari ni aku bertolak balek ke U aku pukul 11 pagi..sebelum tu aku duk basuh baju dulu dan masak untuk bawak bekal...cafe xbuka lagi pasl aku balek awal sikit..kelas aku start hari ahad tapi aku malas nak balek hari sabtu..nanti penat nak kemas barang..kalau balek ari jumaat ada lar lagi masa sehari untuk rehat2...

            aku bawak satu beg lap top,satu beg baju,satu beg kertas dan my MR. teddy...semua beg tu memg berat sangat2...masa keluar rumah nak tggu bas tu berapa kali aku berenti sebab xlart...bas yang aku tggu tu juz bawak aku ke butterworth..dari butterworth aku naik bas lain ke alor star..dan dari alor star aku nek lagi satu bas sampai lar ke U aku...kira sampai U pukul 3 lbeh nak dekat pkul 4...sampai2 U aku terus ambil kunci..lega sangat dah smpai bilik...masa nak pegi amik barang dekat stor tengok stor tu dimangga...argh!!!!!!!!!!!!! tention betol aku masa tu..dah lar aku sejadah dalam stor...pas tu aku pegi lar surau nak solat kat situ..tengok surau pn kunci...haru betol lar..laz2 aku solat ats katil jer lar..lantai mse tu kurang bersih...


             dalam pukul 6 lebih aku pegi lar cafe beli air mineral,sabun mandi, dan towel good morning tu..pas tu aku mop jer lar lantai bilik aku tu ngan towel good morning..sangt2 letih ari ni...tggu room mate yang xmuncul2 lagi ni....hm..begini lar permulaan semester 7 aku yang mengharukan...my boy balek esok kalau tak boleh lar dia senasib dengan aku ari ni...huhuhu

No comments:

Post a Comment