Tuesday, October 2, 2012

he is my best friend...

As salam...

                         hehehe...mcm xhape hape jer kan tajuk tu...saje2 jer aku nak cerita pasal kawan baik aku sorang ni...kami kenal msa sem 1 lagi sebab kami satu kelas..semua subjek kami satu kelas sebab number matrik kami dekat2..masa sem 1 U yang uruskan subjek apa yang kami kena amik..msuk sem 2 kami kena buat sendiri...masa sem 1 aku tak suka dia sebab cara dia macam kerek..dia pun tak suka aku masa awal2 masuk tapi entah mcm mana kami boleh jadi rapat...banyak yang kami cerita cuma satu benda yang kami tak kongsi...kami tak kongsi siapa orang dalam hati kami...

                          akhir sem 1 tiba2 dia jauhkan diri dari aku tapi aku xtaw kenapa...msa tu memg aku sedih dengan dia...dia orang yang pham aku kat sini tiba2 dia jauhkan diri dari aku...masa tu aku cuba cari jwapan tapi aku tak dapat2 apa2 pn sampai lar sem 2 dia bagitahu aku yang dia dah couple..kira 1st love dia lar kan...masa tu plak aku baru jer clash with my ex...aku hepi dia datang balik dalam hidup aku tapi msalah lain plak yang muncul...awek dia jeles dengan aku..so turn aku plak lari dari hidup dia...

                        masa sem 3 kami jadi rapat balik...tak sampai hati rasanya kalau aku lari lagi dan tak dengar masalah dia..dia clash ngan awek dia dan aku tahu memg waktu tu sangat menyakitkan sebab masa tu aku sendiri dah serik nak couple...masa sem 3 ni yang banyak kami kongsi macam2 sma mcm sem 1 dlu..duk bahan dia gila2...kali ni kami dua2 single dan msa sem 4 dia luahkan perasaan kat aku dan masa tu aku rasa mcm nak pengsan..mcm mana lar kawan baik aku sendiri boleh suka kat aku...agak sush untuk aku bagi jawapan sebb aku sendiri tak ada perasaan apa2 dekat dia dan masa tu aku fobia lagi dengan lelaki...tapi dia lelaki yang paling aku percaya dan sebab tu aku terima dia..masa aku terima tu aku jujur jer dengan dia yang aku tak ada apa2 perasaan kat dia...dan dia tak desak aku untuk sayang dia...

                      sekarang kami dah sem 7...sem last kami kat U ni...apa perasaan aku kat dia jangan tanya...hehehe...secara jujurnya memang kami mcm couple yang lain..kadang2 kuar makan,jalan2,gaduh,main game..macm2 lar kami buat sama2...tapi percaya tak tiap kali kami jumpa atau gayut dalam phone 90% adalah cakap pasl pelajran...sebab tu kami selalu bergaduh time nk buat asgment..sebb tu aku elak satu group asgment dgan dia....penah jer kami study sambil makn...betul kami ni macam membosankan sebab kat kelas belajar, kuar dating pun still cerita pasl study tapi tu cara kami dan aku suka dengan cara ni..at least aku keluar dengan dia tak ada lar aku keluar kosong jer...

                           walaupun kami couple sekarang tapi dia tetap kawan baik aku yang dulu..yang selalu dengar masalah aku,yang selalu bahan aku...aku hepi dengan hidup aku sekarang just stress belajar jer lar...dan kawan2 aku tak tahu yang kami couple dan aku sendiri yang tak nak dorang tahu...agak penat jugak nak cari masa untuk kwan2,study n my boy...











suka gambar ni...hehehe...















harap nanti habis belajar senang dapat keje dan cepat matang..so boleh lar nk kawen pas tu,,xpyah dah lar nak sorok2...hehehe gatai betol aliya ni...


No comments:

Post a Comment