Monday, December 24, 2012

Sesi Photoshoot kat Tasik Darul Aman

As salam...

ok sebenarnya benda ni dah jdi agak lama..kire2 seminggu jugak lar..17/12/2012 tadi..sebelum jadi photoshoot ni macm2 masalah gak ada..tapi aku tak membantu pn dalam buat persediaan untuk bnda ni sebab masa tu aku ada masalah ngan family sikit...so kawan2 aku pn pham pasl bnda ni...

kami bertolak ke Tasik Darul Aman ni dalam pukul 4 petang..kalau nak tahu lagi lanjut tentang tasik tu boleh klik kat situ...masa tu agak letih sebab masing2 baru habis kelas...kereta dan makanan semua kwan2 aku dah stlekan..aku cuma pikir nak pakai baju apa jer masa tu..Tema block..pening kot aku nk pikir nak padan kan dengan baju apa...last2 aku kol member aku tanya pendapat dia..member aku ni memang jenis bergaya sikit..so boleh percayalah benda yang dia cadangkan...habis photoshoot dan makan2 dalam pukul 7 lebih...sebelum balik pergi masjid dulu solat siap2...sampai jer bilik mandi, solat isya dan terus tak ingt dunia..padahal esok tu ada presentation...letih sgt hari tu..tapi tu lar kenangan kami Final Year student...


ni makanan yang ada


ni dah siap edit

ni gambar kami semua..

No comments:

Post a Comment