Friday, December 7, 2012

Kuala Perlis..nyum nyum nyum

As salam...

hari ni aku pergi kuala perlis dengan my boy,zam dan erin...kalau aku cakap sape erin ni mesti korang rasa mcm tak caya kan..tapi percayalah dia ni bekas awek ex aku dulu...maksudnya aku kapel dengan ex aku dlu  dan lepas aku clash ngan ex aku, dia plak kapel ngan ex aku..dan skarang nasib dia same jer dengan aku..dipermainkan..entah mcm mana kami boleh rapat...my boy yang suruh aku ajak erin tu sebab erin rapat gak lar dengan zam..my boy takot zam rasa tak selesa kalau kami bertiga jer..tapi yang kenyataannya my boy taw dah memg nanti mesti aku bosan kalau aku sorg jer perempuan..aku ngan dia bukan jenis berkepit pn...huhuhu

masa hari ahad tu my boy msj aku suruh aku ajak erin pegi kuala perlis makn ikan bkar..aku duk blur nape..aku pelik gak lar..rupe yer dia dah rancang nk bawak aku pegi sana sebab aku tak penah makan kat sana lagi...serius terharu tiba2..hehehe..masa aku ajak erin mula tu mcm2 msalah gak lar timbul..malas aku nk cite kat sini..smpai lar hari nak pergi tu,erin msj aku kata nk ikut..so dalam pukul 6 kami gerak..(lewat sejam sebenarnya kami gerak..budak laki bersiap mengalahkan perempuan...huhu)..

sampai kuala perlis ngam2 masuk waktu maghrib..so kami pegi jalan2 dulu tengok ikan kat kedai2 makan kat situ..last2 kami amik Cita rasa Mona Ikan bakar sebab nmpak agak fresh lar ikan dia...dalam peruntukan RM70 kami dapat ikan jerut panggang,ikan pari panggang, tumis kailan, tomyam daging dan ayam, sotong goreng tepung,ikan jerut tiga rasa dan benda2 sampingan cm air asam,sambal belacan,sos dan ulam...total RM68 sebenrnya..so sorang keluarkan RM16.50 jer..tapi ni tak termasuk air pn..bagi aku dah ckup puas ati..sebab sedap jugak cuma ikan jerut tiga rasa tu agak keras..my boy cakap sebab dorang goreng lama sangat..

dah siap kmi oder makann tu..kami cop meja kat sebelah laut..kira memg best sgt2 duk kat situ..dengan angen dia...dia ada bagi kami nombor dan kami cuma letak kat atas meja nombor tu dan pegi solat..balek dari solat, makanan kami dah siap,so dorang hidang terus jer lar..senangkan tak payah nak tunggu...

masa makan tu masing2 memg menghayati makanan tu betul2..nampak sangat kelaparan..aku memg dah tahap lapar gila dah sebb aku xmkan apa2 pn sebelum pegi situ mau tak lapar...tapi lapar kami pn banyak gak makanan yang terpaksa kami telan...zam lar yang jadi mgsa keadaan kena habiskan semua makanan..my boy dia tak nak paksa makan sebb nanti dia tak boleh nk drive..aku plak tibai sampai licin ikan jerut tiga rasa tu...memg tahap sengkak sangat2 makan tu...heaven sangat...org pn ramai..selamat kami smpai awal..rasa teringin lagi nak pegi...lapar pelak perut ni tetiba...huhuhu..

ok ni kedai makan tu..kita sendiri pilih nak ikan yang mana...

ni makanan dia..agak blur..tangan shaking tibe2...huhuhu

aku suka ikan panggang tu..slurp...lapar tibe2...

ni lar erin...cantikkan pemandangan dia...gambar aku sume xcntik..dah sume jenis tangkap tangan gigil..aku pn xtaw lar nape...huhuhu



No comments:

Post a Comment