Saturday, December 8, 2012

my final sem

As salam..

hari ni hari aku menangis...rasanya memg dah beberapa hari aku duk menangis dan mungkin tu salah satu sebab kenapa my boy bwak aku smpai ke kuala perlis..

serius untuk beberapa hari ni aku tak boleh nk fokus...mcm2 hal jadi...especially keluarga aku sekarang...27/6/2012 twin mak aku meninggal..dah beberapa bulan pn aku still terasa hilang dia..msa 30/11/2012 pak cik aku meninggal..masa tu aku tengah exam UBS yang inventory punya..masa tu hanya Allah jer yang taw mcm mna perasaan aku masa jawab exam tu...

lpas beberapa hari lpas tu satu lagi cerita yang aku dapat...still pasl family aku..cite ni ase yer xperlu kot aku nk mention kat sini..tapi yang pasti bnda ni betul2 buat aku menangis untuk beberapa hari...

tadi plak aku ada discussion pkul 5 cm tu...memg untuk beberapa hari aku dah down..masa tengah discussion tu my sis kol ckp mak long aku dah tak stabil.. org ckp apa pn dah tak ada response..aku hanya mampu than air mata dari keluar...masa tu aku tak pasti budak2 ni perasan atau tak keadaan aku masa tu...balik tu aku terus ke bus stop...aku memg perlukan masa untuk diri sendiri...aku kol abg mi aku..masa tu memg nanges lar aku...aku tak dapat nk balik sebab hari ahad ni aku ada presentation...aku tak berani nak amik risiko....hanya doa jer yang dapat aku bagi skarang ni...serius..aku makin down...my boy tdi dah siap keluarkan ayat quran duk pujuk aku...tibe2 rasa mcm dengar ceramah agama plak...huhuhu...

ni gambar mak long aku berapa hari lepas...anak dia upload dlam fb..mengalir air mata aku tengok gambar ni...






















Ya Allah,dugaanMu terlalu kuat untukku pada tahun ni...kadang2 aku terlupa setiap dugaan yang aku terima adalah tanda kasih sygMu...semoga aku tergolong dalam orang2 yang sabar dan semoga rahmatMu sentiasa ada dalam keluarga kami..amin..

No comments:

Post a Comment