Tuesday, August 14, 2012

hari-hari yang best!!

Assalam..

hari jumaat malam sabtu baru2 ni aku naik bas dengan kakak aku untuk balek ke rumah our parents..memang bez perjalanan yang sepatutnya 10 jam hanya 6 jam setengah jer..byangkan mcm mana lar orang tu bawak bas..memg laju sangt2..tapi pasl xsabar nak smpai rumah punya pasal dah xkesh da...dalam bas tu semua sekali ada 12 orang jer...memang sangat2 lapang...

smpai rumah sempat lar sahur dengan mak dan abah..abg mi aku pn ada..xsgka dia balek jugak...baru ingt nak menunjuk2 sikit kat dia...

duduk rumah memg sangt2 bez tambah dapat mkn sedp2...hari2 aku duk main dengan kucing aku n ikan2 dalam kolah..kolah tu kolah lama..mak dan abh dah xpkai dah kolah tu..jadi saje lar mak bela ikan dalam tu..ikan dalam tu pun dah berpuluh2 tapi kalau ikutkan lagi banyak tapi bapak ikan makan ank2 yang baru menetas...



ni nama dia Macal..sakit hati aku..baru jer bagi mandi dah gi guling2 kat tanah..


kucing yang mengada..maksud Macal tu degil dalam bahasa banjar..


MACAL



ikan dalam kolah...yang ekor merah tu jantan...xberapa nak nmpak sangat...



yang putih2 tu roti....bgi makn roti jer...ikn kg jer kan..hehehe




















sekejap sangt2 balek umah..nanti lepas raya nk balik lagi..yeahhhhhhhhhhhhhh...xsabar yer...^_^

No comments:

Post a Comment