Friday, August 10, 2012

haish..hari yang mengharukan

Assalam...

aku baru balek dari test dengan jpj..sgt2 penat ok..dengan puasa lagi ni..aku failed yang jalan raya tapi yang pasti aku rasa nak maki hamun orang yang test aku tu...suke2 ati jer duk tengking2 aku..duk maki aku...dah lar aku ni ketar lutut nak test langsung xboleh nak fokus jadi..dan kesimpulannya aku failed..bila aku dah failed baru dye ckp lembut2 dengan aku..dye ckp dye sje psyko aku...sje nak tengik aku mcm mana..wei..agak2 lar kalau nak psyko pn..aku ni kalau dah salu bwak kereta curi2 xpe jgak..ni baru jer pndai bwak kereta..memg panas hati aku dengan dia..dah lar siap ckap lagi ari ni ramai failed..dan kalau 1st time ambik test tu jangan mimpi lar nak lulus..argh!!!!!!!! stress aku..mula tu aku dah redha failed tapi bila dia cakap mcm tu memg jdi xredha balik lar...

kadang2 aku t'pikir kenapa takdir aku mcm ni...aku dapat guru yang sangat2 garang..yang boleh buat aku rasa nak menangis..tapi bila aku dah mampu bawak kereta..dah lulus semua ujian hari semalam tiba2 jpj tu plak yang buat hal..mungkin Allah nak bagi hati aku xmudah menangis,boleh pertahankan diri even dengan org yang ada kuasa..kadang2 aku rasa betol jugak kata kakak aku,aku terlalu lembut sampai orang senang2 jer nak buli aku...tapi ni memg diri aku...cepat tersentuh,cepat jugak sejuk..bila dah sejuk aku xingt dah pn apa yang orang buat dekat aku..haish...aku sendiri pn xtaw sikap aku ni sikap yang baik atau buruk...
























harap aku dapat yang terbaik...

No comments:

Post a Comment