Wednesday, November 14, 2012

salahkah menjadi cantik??

As salam..

ok memandangkan aku dah bosan mengadap asgment so aku update lar kejap blog aku ni..tajuk atas tu tak ada kaitan pn dengan aku..aku just nak cerita tentang kawan baik aku..aku paggil dia Nani..nNani ni memg baik bagi aku lar..ramai gak kwan2 dia..jenis kuat ketawa,bukan pemarah dan bila dia marah dia cepat sejuk..kalau ada orang dapat buat dia betol2 marah memg hebat lar orang tu...bagi aku dia memg bertuah dilahirkan cantik semulajadi..kulit putih,mata bulat dan bibir pn merah..kire dia ni tak payah pakai make up pn dah cantik...

orang selalu rasa dia bertuah tambah plak dia anak bongsu lagi lar orang rasa dia bertuah...tapi aku kwan baik dia jadi aku taw apa sebenryer yang dia rasa...dia dah ada pakwe dan bagi aku pakwe dia tu kategori biasa2 jer.aku panggil pakwe dye tu Is..dia memg syg lar kat pkwe dia tapi masalahnya sekarang pakwe dia macm tak berapa percaya kat dia...mcm selalu marah dia kalau ada lelaki yang minat kat Nani ni...kadg2 aku kesian tengok Nani duk gaduh ngan pakwe dia untuk bnda yang dia tak buat..

baru ni Nani nanges teruk aku pelik lar nape sebab baru siang tu dia okey jer..dia cite kat aku yang Is mintak clash..masa tu Nani nk exam tp entah kenapa laki tu tak pikir dulu perasaan Nani yang dia taw perasaan dia..malam tu aku suruh Nani cakap kat pkwe dia boleh tak apa2 hal nanti lepas Nani habis exam..dan esok tu Is  pjuk balik dan tak nak clash ngan Nani..Nani tanya kenapa sebenrnya nk clash dan Is terus terang lar apa sebnryer yang jadi...Is bengang sebnryer bila kwan Is cakap dekat Is yang dye nk adjust Nani..Nani plak layan bese2 jer kwan Is tu sebb dorang bertiga satu group..Nani memg jnes selamba sikit tapi masalhnya Nani ni jenis tak alert...kadg2 ada laki yang syok gila2 kat dia Nani boleh tak perasan..bagi Nani semua tu kwan dan aku taw Nani memg kawan yang baik..

banyak benda jadi kat Nani sebnryer...aku taw memg silap Nani sebb tak alert dengan orang yang suka kat dia tapi Is pn satu dia dah bertaun couple dengan Nani dan tak penah sekali pn Nani curang kenapa lar still tak boleh percaya kat Nani...aku kesian kat Nani sebab ada lar jugak beberapa kwan Is syok kat Nani pas tu Is duk marah2 kat Nani patutnya pegi lar marah kat kwan2 dia tu..dah taw awek org nape nk adjust lagi..adoyai dunia sekarang...

dulu pn aku penah dgar ada pakwe kawan Nani ni duk tackle Nani sampi Nani bwak diri lar sebab takut jadi apa2 kat hubungan kawan dia tu...sbnryer macm2 gak jadi kat Nani ni tapi aku mals nk cerita..kadg2 aku terpikir perempuan lain ada jugak cantik dan diorang pn still kena macm Nani ker???orang cakap bertuah jadi cantik tapi ni lar yang tak berapa bertuah yang aku nmpak...cantik sampi pakwe sendiri tak caya tu yang masalh..kalau ada suami tak taw lar macm mana...adoyai...sian member aku..


bulat mcm ni lar mata Nani dengan warna mata coklat gelap..tapi tebal sikit bulu mata Nani..mix arab Nani tu memg lar cun...hehe puji member sendiri...

No comments:

Post a Comment