Tuesday, November 6, 2012

hari 1st lepas cuti

As salam..
hari ni dah start kelas macm biasa..dan seperti biasa kelas selalu tak berapa nak ramai orang bila hari 1st lepas cuti..hari last sebelum cuti pn sikit gak student yang datang..nmpak sangt gila cuti betul student2 ni..hahaha...hari ni memg kawan2 aku ramai jer datang kelas (dah final sem insaf lar kot) tapi muka sorang2 tak ada mud..standard lar kan baru balik dari kampung...hati semua ada kat rumah lagi...aku jer yang special kes balik awal seminggu so tak ada lar rasa apa2 just aku demam...start mlm smalam aku dah rasa pening2 kepala cmpur dengan badan pans2...pegi kelas pagi tdi pn my boy kol suruh bangun...baik kan dye sanggup kol semata2 nak suruh bangun mandi (hahaha padahal pegi kelas sama2..aku lmbat dye pn lmbat lar)..

kelas aku yang pagi ni wajib pkai kasut..tapi tak ada lar kasut yang betul2 formal kasut kulit bagai tu..kasut yang aku salu pkai pegi kelas tu aku tertinggal dalam kereta kakak aku so terpaksa lar aku pkai kasut kulit yang tggi 2 inci stengah jer tapi satu size besar dri kaki aku..memg tahap tak berapa boleh nk jalan lar..my boy dah bsing2 kat aku masa dalam kereta sebb aku cuai sangt..dah lar dengan demam2 kena bebel lagi..angen jap aku tapi tak ada lar aku marah2 sebb dah betul memg aku cuai...masa duk dalam kereta tu aku duk lpat2 kertas letak kat bhagian kasut tu..memg thap ayu gila lar aku jalan masuk kelas..hahaha..

masa dalam kelas tu aku duk keje betol kan kasut aku jer..laz2 aku ambik kertas perosok dia kat bhagian depan plak...rasa ok lar boleh jalan tapi yang masalahnya aku tak pakai stokin dan memg melecet bhagian belakang kaki aku..

masuk dalam kelas specialize financial accounting and reporting memg jadi makin teruk sakit kepala aku...mgkin sebab subjek yang perlukan kita berfikir semua regulation bagai...member aku duk gelak kat aku sebab ngadap asgment smpai demam2...dah lar balik awal lpas tu dengan tak dapat mkn nasi 4 hari tibe2 demam plak...

kelas terakhir aku untuk hari ni kelas risk and corporate gorvenance..kelas ni aku sama kelas dengan my boy..hbis kelas tu kami stu group discuss pasl interview company yang kami kena buat hari jumaat ni..masa tu keadaan aku agak kacau..ada lar cerita yang jadi msa sebelum cuti...balik dari discussion tu kasut aku lekang tapak dia..dah lar kaki melecet kasut lekang plak..nk tak nak aku suruh kwan2 aku balik dlu dan aku kol my boy suruh datang amik...dia amik terus keluar pegi cari kasut baru..pinjam lar sandle dye kejap..memg rasa mcm pakai kasut mac donald da pn..punya lar besr kasut..aku jalan orang duk pandang jer..aku buat tak tahu jer lar...dengan demm duk cari kasut keliling bndar tu...

balik tu aku diam jer dalam kereta..ada lar terasa sikit dengan my boy tapi sakit kepala tu lebih lagi..dye tyer sakit kepala ker..aku ckp lar tak..memg dah jnes aku lau saket pn aku cakap tak saket sebab aku takut jdi makin teruk sakit tu...dye dah mengamuk kat aku sebb aku diam..laz2 aku sekali mengamuk...aku tak tahu lar apa masalah lau aku diam..aku bising pn dye xnk dengar bila diam bising plak kat aku..hadoi lar...

abaikan meja selerak..hehe..ni international business yang aku exam khamis ni..bru bab 1..hadoi lar..

No comments:

Post a Comment