Thursday, January 17, 2013

yeah!!!!!!! saya dah MERDEKA!!!!!!!!!

As salam..

hari ni adalah exam terakhir yang aku duduki di Universiti aku yang indah dan permai ni..ayat tak boleh belahkan...hehehe..aku habis exam tadi dalam pukul 11.30 pagi..sedap aku menggoreng rasanya sampai hangit kot...letih paper semalam pun tak habis lagi tu yang jadi mcm ni...

habis jer exam aku terus keluar ngan my boy untuk cari sampul surat yang express punya..bukan keluar untuk dating pun sebab kami dah tak dating dah tapi keluar sebab nak settlekan kami punya sijil UBS..U aku nak hantar ke rumah..agak letih campur pening kepala ngan semua benda ni...berapa banyak pejabat pos yang kami pergi tapi semua dah habis..so sekarang ni aku redha jer lar...mintak tolong kawan my boy ambilkan sijil tu nanti...

balik dari tu dalam pukul 1.30..solat dan siap2 untuk keluar dengan kawan2 aku..keluar marrybrown jer makan kat sana dan tangkap2 gambar..mungkin kenangan terakhir kami... lepas tu aku, Ifa dan Enn keluar pergi secret recipe cari kek...aku memang gila kek sikit tambah2 blueberry cheese kek..lepas beli tu terus pergi rumah abg Enn sebab Enn nak ambil kotak nak letak barang-barang...masa tu memang seronok aku duk main dengan anak2 sedara dia..tambah yang umur dua bulan, lagi aku seronok main..acah jer dia gelak2...nampak gusi dia..heeeeeeeeeeeee rasa macam nak kawen cepat2 jer nak ada baby..hehehe..

dalam pukul 6.30 kami balik U aku.. masa perjalanan tu kami singgah sekejap pasar malam..saja nak jalan2 nak menikmati pasar malam terakhir kami kat sini...sebenarnya tak ada apa pun nak beli tapi sebab ni mungkin yang terakhir kan so nikmati jer lar...sayu tiba2 hati ni bila dah final year macam ni...

balik bilik start lar aku layan movie...penat kot tahan perasaan tak tengok movie masa nak exam baru ni..so ni lar masa aku nak bantai cukup2...esok aku kena jumpa lecturer praktikal aku..macam2 lagi yang kena buat...semuanya pasal praktikal..hadoi...


















semoga masa yang mendatang akan menjadi lebih baik untuk aku..amin...

apa-apa pun aku nak cakap

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!saya dah tak perlu jawab exam lagi


saya dah tak perlu nak datang kelas


tapi




saya dah sedih nak tinggalkan my frenz dan semua kenangan yang ada di sini...


good bye..


No comments:

Post a Comment