Saturday, January 19, 2013

Finally...Good bye my University.. huhuhu

As salam...

hari ni aku dah keluar dari U aku..lepas ni pergi praktikal dan lepas praktikal In sya Allah terus kerja..sebelum ni aku relex jer lagi tapi entah tadi rasa sayu sangat..rasa tak ada mood nak kemas barang..1st time kot aku rasa macam tu selama aku duk kat situ..selama ni excited jer nak cuti...

masa duk kemas-kemas barang siang tadi..my boy mesej aku..standard lar ayat2 terakhir yang buat aku tetiba rasa nak nanges..tapi aku reply biasa jer buat macam tak ada perasaan..malas nak tunjuk perasaan sedih jap lagi ada lar benda yang dia nak cakap..masa tengah-tengah duk mesej tu dia cakap rasa nak nanges sebab lepas ni memang kami tak tahu berapa tahun baru jumpa balik..tu pun In sya Allah kalau kami ada jodoh...masa dia cakap nak nanges tu aku ingat dia main-main, sekali dia telephone aku suara dia dah lain..aku yang memang hati tisu ni apa lagi banjir lar jugak...serius memang sedih sangat-sangat masa tu...tapi kalau pikir balik pun masa kami duk dekat pun mana ada kami jumpa..sama jer cuma kali ni jauh jer lar...

macam-macam dia nasihat kat aku...masa tu baru lar aku rasa dia caring kat aku kalau tak selama ni hampeh...huhuhu..dah habis sesi nanges2 ni, tiba2 dia jadi malu..dia cakap ni 1st time dia nanges sebab perempuan..pecah rekod..hahaha aku yang dengar ni memang rasa nak bahan jer dia tu tapi sebab dia dah malu2 nanges so aku buat tak tahu jer lar...

dalam pukul 5 baru aku bertolak balik rumah kak ngah aku..memang penuh lar kereta dan memang sakit sangat2 tangan ni duk angkut barang dari tingkat 3 turun ke tempat parking..rasanya ada lar dalam 15 kali aku turun naik..kaki ni pun memang dah rasa macam nak patah..

masa dalam kereta aku rasa macam nak nanges..sebelum aku tinggalkan bilik pun serius aku rasa macam tak nak tinggalkan U aku tu..aku dah start rindu kawan2 aku, meja study, katil, locker, kenangan gayut ngan my boy malam2 kat tangga, my roommate.. aku rindukan semua tu...rindu suasana tu..memang stress belajar tapi tu lar yang jadi kenangan yang sangat bermakna untuk aku...

argh!!!!!!!!!!!!!!! air mata dah start keluar balik..k lar taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

esok balik rumah mak..Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment