Thursday, May 2, 2013

selamat hari buruh..

As salam..

selamat hari buruh semua...tak kisah lar dah malam pun aku tetap nak ucap gak..heeeeee...banyak2 cuti sebenarnya aku paling suka cuti hari buruh...sebab apa aku suka, sebab ada banyak sales..best ow..kalau banyak duit memang habis semua aku beli...nasib baru praktikal...tu pun dah kne sound dengan my boy...sebenarnya aku bukan lar jenis kaki shoping tapi aku selalu tunggu sales kalau nak beli apa2..so memang selalunya duit aku banyak lar habis masa sales tu..tapi bagi aku berbaloi gak pasal dari nak beli masa tengah mahal baik lar tunggu waktu sales...memang budak akaun mcm ni ker ae..huhuhu..

jadual aku memang padat sangat2 masa cuti ni..selasa malam aku tengok wayang dengan family abg aku..cerita iron man..agak boring permulaan dia tapi pas tu memang layan lar..rasa mcm nak tengok lagi jer...memang bez lar cerita tu...huhuhu..sampai rumah dalam pukul 12 malam..balik tu memang hanyut terus lar ke alam mimpi...

esok tu, (kira hari ni lar), aku, kak cik dan abg aku satu family terus ke penang..feri sampai dalam pukul 9.45 mcm tu..memang lama gak lar tunggu..kereta tak payah cakap lar memang banyak...sampai penang terus cari roti canai dekt mana taw..roti canai tu memang famous lar..kuah banjir dengan daging banyak..tapi pedas tahap gaban..hasilnya malam ni aku keluar masuk toilet jer...huhuhu

dah siap2 makan terus pergi hotel per taw..kat situ ada sales untuk beg2 perempuan ni..abang aku nak cari dompet untuk mak aku..kat situ banyak lar jenama yang famous2 gak dan duit pun memang kena banyak lar..harga satu beg tangan dalam RM850 cm tu...yang tu lepas sales..kalau sebelum sales tak taw lar berapa harga dia..kalau nak harap aku rasanya memang tak beli lar...maybe pasal aku belum betul2 kerja lagi kot..tu yang tak penah rasa nak beli benda2 cm tu..beg tangan aku harga tak sampai RM40 kot..hahaha..

dah siap beli dompet mak aku, terus balik ke seberang prai pergi terus ke mega mall..kat situ pacific buat sales..80%.. yang ni memang aku suka sangat2..sampai2 memang jadi semua terpisah lar..masing2 duk gila tengok sales..kat situ dapat lar aku kasut sepasang...xmhal pun..dalam RM59 jer..murah kan..aku memang gila kasut sikit..nak2 plak kasut aku memang dah nk tertanggal tapak..so aku beli jer lar..

dah siap menderma kat pacific tu, kami balik rumah rehat2 kejap..dalam pukul 5.30 kami keluar pergi makan tutti fruity..plan asal sebenrnya nak pergi pantai tengok orang main layang2, last2 dah semua setuju nak makan ice cream terus gerak ke tutti fruity..alysha dan hadif dah mengamuk sakan sebab nak pergi tengok layang2..tapi masa sampai tu,dorang yang dulu2 lari pergi ambik ice cream..hai lar budak2 ni..

dah siap makan, terus gerak ke pasar malam..masa tu perut aku memang dah duk menyanyi dah..aku beli lar moi sup dengan jagung bakar untuk makan malam...sampai rumah memang rasa nak rehat terus jer lagi..tapi sampi skang duk jaga lagi..ni badan tengah letih sangat2..rasa nak tido dah ni..so kalau ada silap type apa2 tu sori lar yek..memang ngntuk sangat2 dah ni...taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..meh layan gambar dlu..





ni masa kat mega mall..yang baju putih tu kak cik aku..lagi tiga org ank2 sedara aku..

kat tutti fruity..budak dua orang ni lar yang mengamuk tak nak makan tu...hehe

No comments:

Post a Comment