Thursday, May 16, 2013

cerita pasal kerja...

As salam..

selamat hari guru kepada semua guru di dunia..hehehe..terima kasih diatas jasa kalian..heeeeeeeeeeee..

ok balik pada tajuk atas tu..aku sebenarnya dah tinggal lagi dua bulan sebelum aku tamat praktikal aku..nak kata aku rasa tak sabar tak jugak..tapi macam aku rasa nak rehat dulu baru nak keje..tapi tak boleh lar macam tu kan..zaman sekarang ni kena cepat dapat kan keje..huhuhu..tapi serius..aku penat sangat..yela belajar tak berhenti kan...berapa tahun dah ni..

keje aku sekarang memang agak teruk lar pasal tengah peak period kan...memang tahap gaban lar fail2 yang masuk ke ofis aku..aku ada 4 kes..satu badan berkanun,syarikat sdn bhd yang dah lama, syarikat sdn bhd yang baru ditubuhkan dan patnership..cara audit memang comfirm lar tak sama kan..tapi ok pasl aku dapat experience...cuma letih tu tak payah cakap lar..baju pun dah longgar dah ni...stress punya pasl lar kot..

k lar nak tido..esok nak buat audit lagi..taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment