Saturday, May 10, 2014

meniti langkah ke hadapan..

As salam..

selamat malam semua..dah tido ker??hehehe..hari ni aku keluar dengan kawan2 aku..biasa lar hari sabtu kan..saja lepak2..duk rumah pun bukan ada benda nak buat..huhuhu..

Entry lepas aku ada tulis pasal perkahwinan kan..ok honestly aku insyaAllah bakal menamatkan zaman bujang aku next year kot..next year still lambat lagi kan..tapi entah aku tak taw nape bila dah ditetapkan macam ni aku jadi macam tak ready..aku jadi keliru..almost four years aku dengan dia but kenapa sekarang baru aku nak rasa macam ni..haish apa masalah dengan aku ni..

Aku dengan dia tak ada apa2 masalah pun..dia pun macam biasa jer dengan aku..ada lar sesekali kami bincang pasal kawin..nak buat majlis tu macam mana..but i don't know why tadi tiba2 aku cakap kat dia 'cukup lar tak nak pikir lagi, benda tu lambat lagi kan..'..selamat dia tak amik hati..tapi tak taw lar kan kot dalam hati dia terasa..

Aku sendiri pun tak taw kenapa dengan diri aku..aku tengok orang nak kawen semua excited but me macam ada beban atas kepala..haish maybe ni lar kot dugaan orang nak dirikan masjid..lagi satu mungkin sebab aku tak keje lagi..duit simpanan aku,aku guna waktu menganggur ni lar..so nak simpan balik..memang ase sakit sikit..hopefully everything will be ok..

k nak sambung cari keje..taaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment