Thursday, July 4, 2013

pengalaman yang paling mengerikan...

As salam..

tajuk entry kali ni macam tajuk karangan masa sekolah rendah jer kan..hehehe..tapi serius..aku memang dalam keadaan yang sangat-sangat serabut sekarang ni..aku rasa macam nak keluar kejap dari negeri pulau pinang ni..serius..aku sangat2 serabut...

semalam aku accident kat trafic light..dan keputusan sape yang salah sekarang ni 50:50..aku kne langgar dri belakang tapi yang jadi nampak cam aku yang salah sebab sebelum tu aku ada kat belakang alza di lorong kanan dan masuk ke lorong kiri..tapi aku memang dah sempat masuk baru aku kena langgar..orang yang laggar aku tu bawak laju...

mula tu aku rasa jugak salah aku sebab orang yang langgar aku tu pregnant..tapi bila tengok balik gambar aku accident tu, memang bukan salah aku sebb aku kena hemtam kat tengah bukan kat tepi..entah lar..aku tak taw nak cakap apa tambah2 aku bukan orang penang..nampak cam polis tu lebih pada orang yang langgar aku tu..banyak sebenarnya bukti tunjuk aku tak salah tapi sebab aku dari belakang alza agak susah aku nak buktikan salah orang yang langgar aku tu...haish..rasa nak nangis pun ada jugak ni...nak kwen pun ada..nk someone yang boleh lindung aku dan cakap semuanya akan jadi baik..

serius aku hanya nampk cool depan family tapi sebenarnya aku tak okay..aku betul2 tak okay..doa2 lar aku menang kes ni...amin...

No comments:

Post a Comment