Saturday, March 2, 2013

duit oh duit..

As salam..

lama kan aku tak update blog ni..penat sangat sebab balik keja rehat sekejap dan lepas solat isya' terus tido...makan malam pun tak aku sekarang ni...kadang-kadang aku balik keja pun lmbat sebab keja banyak kat ofis...memang lar aku ni praktikal jer tapi tak seronok lar nak biar keje macam tu jer...

tempat aku praktikal ni elaun dalam RM200 jer...tapi kalau nk timba ilmu memang sangat-sangat okey tempat tu...hm..patotnya hari semalam aku dah dapat elaun tu tapi entah tunggu punya tunggu still tak dapat lagi..apa masalah pun aku tak tahu..dah lar aku punya biasiswa pun tak masuk lagi..yang kawan-kawan aku budak PTPTN, so seronok lar diorang boleh belanja sakan dah...huhuhu...

aku punya handphone plak buat hal sekarang ni..tak tahu lar tiba-tiba tak boleh nak on..ingat nak hantar kedai repair handphone tu tapi kakak aku suruh beli baru jer...dia cakap benda tu aku memang perlukan so tak apa lar kalau beli yang mahal sikit..dia pun kenal adik dia ni bukan jenis yang suka beli ikut nafsu...nanti lar aku tunggu biasiswa aku masuk baru aku beli...nak fikir dulu..huhuhu...

tapi kan serius kadang-kadang aku sedih jugak..hari-hari aku pegi ATM tengok biasiswa dah masuk ker belum..tapi tengok baki duit macam tu lar jugak...aku bukan sengkek sangat pun tapi entah gila duk check duit hari-hari...hahaha...

tak boleh dah lar nak upload gambar sekarang ni..handphone aku dah buat hal..nanti aku dah beli handphone baru, baru aku upload gambar banyak-banyak..taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment